keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Odotukset korkealla

Tänään, keskiviikkona, koulusta päästiin ajoissa, koska huomenna ja perjantaina ei ole koulua huomisen kiitospäivän takia. Kyllä ilmainen loma mulle kelpaa. 
Perjantai illalla hengailin kavereitten kanssa, pelailtii nerilaisia pelejä, mm. Aliaksen tapasta, missä piti selittää sanoja. Olin siinä yllättävän hyvä! Asiaan saaattoi vaikuttaa se, että mä sain valita minkä sanan halusin selittää, muitten piti selittää eka sana joka käteen osui. Lauantai päivä meni kotona lojuessa ja Walmartissa kierrellessä. Tajusin muuten, että siellä myydään akvaariokalojen lisäks kankaita, niinkun Eurokankaassa. Siinä toinen ero Prismaan ja Sittariin. Nuortenillan jälkeen menin Kennedyn ja Cassidyn luo Abbyn kanssa ja katsottiin Helinä-keiju animaatio leffa, joka oli yllättävän hyvä! (Joku voisi väittää, että mulla oli joskus lapsuudessa "pieni" pakkomielle keijuihin.) Melkeen tuli tippa linssiin, kun aiheena oli kaksoset, jotka joutuivat eri maihin, eikä pystyneet näkemään toisiaan, onneksi taikavoimilla tapahtuu noh, taikoja, eli onnellinen loppu oli, niinkun jokaisessa Disney -leffassa. 


 Sunnuntaina ei paljoa tapahtunut, skypettelyä Englantiin ja Suomeen, ja tuttavaperhe tuli kyläilemään. Suunnilleen ainut kerta kun oon juonut lasisesta enkä muovisesta lasista muualla kuin ravintoloissa! 
Tänään on kiitospäivän nuortenilta aiheena Tacos & Turkey, en tiedä muuta kun että ruokaa on tarjolla. Kaikki on kertoneet mulle tosi paljon thanksgivingistä, sen ruuasta ja siitä, kuinka mahtava pyhäpäivä se on, joten odotukset on korkella. Saatte kuulla totuuden myöhemmin.

3 kommenttia:

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaws! voidaan leikkiä yhdessä keijuja taas jokupäivä :))

    VastaaPoista
  2. Aargh! Itkukohtauksia Helsingin junassa Piikkiön kohdalla! Kesäkuu. Kesäkuu. K-e-s-ä-k-u-u. Mutta hauskaa thanksgivingiä. Täällä valmistaudutaan juhlimaan raivokkaasti 5-vuotissynttäriä ja pikkujoulua.

    VastaaPoista
  3. Heiii! Haastoin sut tekemään yhden haasteen mun blogissa, että sieltä vaan katsomaan jos kiinnostaa :). http://mutakakku.blogspot.fi/2012/11/haasteet-on-kivoja.html

    VastaaPoista