sunnuntai 5. elokuuta 2012

Lähtö lähellä!


Nyt kun on enää pari yötä lähtöön ja oikeasti tajuaa, että on lähdössä melkeen vuodeksi pois kotoa, alkaa pikku hiljaa jännittämään. Aloin vihdoin tätä blogiakin pitämään, että sukulaiset ja kaverit pysyy kärryillä mun elämästä USA:ssa tän tulevan vuoden ajan. Koitan kirjoittaa kuulumisia sopivan usein sillon kun ehdin ja koitan ottaa paljon kuvia ja laittaa tänne.
Tarkemmin sanottuna asun vaihtovuoden Illinoisissa, n. 3000 asukkaan pikku kylässä, jonka nimi on Tremont. Aika erilaista tulee siis varmaan olemaan verrattuna asumiseen Turussa, lähellä on kuitenki onneksi isompia kaupunkeja. Sain tietää isäntäperheen jo maaliskuussa, mikä oli tosi hyvä, koska nyt oon jo ehtiny facebookissa ja sähköpostilla tutustua siihen aika paljon ja kivalta vaikuttaa! Perheessä on siis äiti, isä ja viisi lasta, joista yksi ei enää asu kotona ja yksi on mun ikäinen tyttö :)
 Mun tuleva koulu on Tremont High School, jossa ei oo kauheesti oppilaita, mikä voi olla ihan hyvä juttu. Mun ei oo vielä tarvinnu valita mitä aineita opiskelen, enkä oo myöskään päättäny mihin koulun urheiluun tai kerhotoimintaan osallistun.
Tosiaan, lähtöön enää kaksi yötä, joten seuraavaksi kirjottelen sieltä rapakon takaa!

1 kommentti: