sunnuntai 9. syyskuuta 2012

Kuukausi takana!


Tuntuu kuin oisin ollu täällä vasta pari viikkoa, vaikka oikeesti nyt on eka kuukausi takana. Aika on mennyt tosi nopeesti!
Tämäkään kouluviikko ei ollut mitenkään erityinen. Olin taas oppilaskunnan kokouksessa ja sophomorejen kokouksessa Home Comingia varten. Oon huomannut, ettei koulussa ole vaikeeta, kunhan tekee läksyt kunnolla ja opettelee tärkeet asiat. Täällä siis tavalliset matikan läksytkin palautetaan opettajalle, joka arvostelee ne, eli ne on paras tehdä kunnolla. Mulla oli myös eka quiz eli pieni testi biologiassa ja hyvin meni! Sitä varten opettelin ja muistin kaikkien kehonosien luonnontieteelliset nimet ym. mukavaa. Arvosanojen perusteella mulla sujuu koulu ihan hyvin ainakin toistaiseksi.Tai sitten opettajat on kilttejä ja antaa mulle hyvät arvosanat, vaikka olisinkin huono. Nyt parin päivän sisällä mulle on alettu huomauttelemaan mun suomalaisesta aksentista, joka on kuulemma tosi hassu. Joku esim. käski mun vaan luetella kaikkien osavaltioiden nimiä, että voisi nauraa mulle.

Perjantaina oli taas jalkapallopeli ilmeisesti pahinta viholliskoulua vastaan ja tietty voitettiin, jippii! Menin jo aikaisin ennen peliä koulun parkkipaikalle juoksujoukkueen kanssa myymään donitseja niiden rahalipasta varten. Tunnelmaa vähän latisti sade ja kylmyys, mutta sateen sattuessa sateessa, katsomo oli silti ihan täynnä. Erätauolla saatiin nauttia eskarilaisten, eka-, toka-, kolmas- ja neljäsluokkalaisten tanssiesityksistä ja koulun bändistä.

junior-tyttöjä pelissä. Kaikilla mustat t-pidat, koska tällä kertaa kuului olla, YHTEISHENKI!!! :)

Junior-pelaajat ja tytöt

Ihmiset piti viiksiä viiksekkään jalkkisvalmentajan kunniaksi, joka lupasi ajaa viiksensä pois jos voitetaan, ja niin kävi :D


Lauantaina menin momin kanssa kannustamaan siskoa ja veljeä, joilla oli vuoden eka juoksukilpailu. Niitä onkin sitten syksyn ajan jokaisena lauantaina, mutta kaikkia ei tietenkään mennä katsomaan. Itse pelkkä kisan seuraaminen vaati jonkilaista kuntoa, että pystyi juoksemaan juoksuradan puolelta toiselle hurraamaan.Illalla mentiin taas nuorteniltaan, missä oli hauskaa.

Jaksaa, jaksaa!

Pojat valmiina lähtöön. Tässä näkee kuinka paljon juoksijoita oli.
Nuortenillassa laulamista.

Sunnuntaina perinteisesti kirkko ja sitä ennen Sunday School, mikä nykyään on erilaisissa ryhmissä, eli mun ryhmässä on kaikki lukiolaiset. Illalla meille tuli muutama tuttavaperhe kylään, syömään hot dogeja ym. ja pelaamaan sulkapalloa. Sain myös kunnian luetella kaikkien nimet suomalaisittain äännettynä, mikä oli tietty kaikkien mielestä tosi hauskaa.

Nyt edessä vaihteeksi kokonainen, normaali kouluviikko. Seuraava onkin jo Home Coming :)


1 kommentti:

  1. haaha mul ei oo vielä kommentoitu mitään mun aksentista mut aikas hassuu :D

    VastaaPoista