lauantai 11. toukokuuta 2013

Hellurei hellurei :)

Koulua on jäljellä enää pari viikkoa ja loppukokeiden lähestyessä kaikki panikoivat ja pänttäävät hullunu, paitsi tietysti mä. Näillä näkymin mun haastavin (ja ainoa haastava) koe tulee olemaan bilsan koe, josta en kuitenkaan oo yhtään huolissani. Loppuvuoden takia on myös ollut muutamat tapahtumat, joihin oon päässyt. Vähän aikaa sitten oli Senior awards Night, jossa jaettiin stipendejä ja kunniakirjoja senioreille. Niitä oli tosi paljon, koska täällähän collegeen meno maksaa ja rahaa koitetaan haalia joka puolelta. Mä olin siellä oppilaskunnan kautta töissä hoitamassa tajoiluita, mutta sain silti hyvin seurattua kuka minkäkin pystin sai.

Keskiviikkooisen nuortenillan ohjelmassa oli Senior Night ravintolassa. Illan tarkoitus oli näyttää noloja kuvia ja kertoa noloja tarinoita kaikista senioreista. Oli tosi hauskaa kuulla ja nähdä, millaisia mun kaverit oli olleet nuorempina.

 Viime maanantaina oli meidän kuoron konsertti ja kaikki seniorit ja yllätykseski myös mä sain kukan!

Keskiviikkona oli viimeinen oikea keskiviikko-kirkko. Juhlistin sitä kaatumalla näyttävästi ruoholle kun leikittiin jotain juoksuleikkiä ja tein äkkipikaisen väistöliikkeen. Ensi keskiviikkona on senioreiden uskonnollinen "graduation tilaisuus". En ihan tiedä mikä se on, sen näkee sitten.


Torstaina meillä oli viimeinen tapaaminen, "Goodbye Party", EFäläisten kanssa yhdessä ravintolassa. Jokainen oppilas ja kaikkien host-perheet esiteltiin, juteltiin kuluneesta vuodesta ja saattin todistukset tästä vaihtovuodesta. Myös perheille annettiin todistukset isännöitsimestä. Niihin oli laitettu iso kuva oppilaan naamasta, että varmasti muistavat miltä mä näytin. Tuolla piti jättää ekat jäähyväiset ja itse kullakin sattoi tulla tippa linssiin.

Nyt suuntaan Paigen luo leipomaan 100 cupcakea jonkun lakkiaisjuhlia varten, vuhuuu!

1 kommentti:

  1. ...ja cupcake ohje muistiin!!!! Heti esiliina eteen ja leipomaan kun tuut kotiin! Pusi pusi pus!!!!

    VastaaPoista